Kijk-Op Voorbeelden en toepassingen
arrow_drop_up arrow_drop_down

VOORBEELDEN VAN TEVREDEN KLANTEN

Door deze pagina is mijn e-boek in 2 weken tijd al 98 keer gedownload

Rolf Meijers Consultancy; kijk-op.nl/nieuwebaan

Deze link versterkt mijn nummer 1 positie in Google

Robert Jan Hendriks: kijk.nl/hogeringoogle

Deze klanttrigger ondersteunt mijn website. 
Ik heb ook geleerd om zo vanuit de klant en bezoeker te gaan denken,
waardoor mijn doelgroep veel specifieker is geworden. 

Petra Schneijdenberg: kijk-op.nl/momsenergy

Mijn oude website leverde geen enkele klant op.
Nu heb ik meerdere "verkeersaders" naar mijn website en
kan ik gerichter werken aan mijn naamsbekendheid. 

Ilona Hoffmann: kijk-op.nl/jezelfzijn

INSPIRATIE  VOOR TOEPASSINGEN

De gemiddelde sponsor geeft vanuit een warm hart voor de club, en accepteert dat er meestal geen omzet volgt uit sponsoring. Passieve reclameborden met alleen een naam en logo zijn goed voor de naamsbekendheid, maar zetten geen mensen in actie. 
Kijk-Op.nl/succesvolsponsoren voor inspiratie om inkomen voor de club te creeeren en omzet voor de sponsor. 

Winkels en horeca ontvangen graag mensen in hun winkel. Dat is de manier om met klanten in contact te komen en ze te inspireren om producten te kopen.
Nodig ze letterlijk uit door ze een bon aan te bieden waarmee ze in de winkel een product kunnen proeven of afhalen. 

Werven van nieuwe medewerkers gebeurt online! Zowel de baanzoeker als de -aanbieder is online. Echter zijn de vacatures gericht op de naam van het bedrijf en de naam van de functie. en veel minder op de behoefte van de kandidaat.
Via een specifieke link kun je gerichter laten zien wat de kandidaat gaat ervaren als ze bij je komen werken. Het is een extra reclame middel om op verschillende media en platformen te gebruiken. 

Wil je meer deelnemers of aanmeldingen voor je workshop? Je kunt de link heel specifiek maken zodat degene die het leest onmiddelijk snapt wat er gaat gebeuren. Tapas maken, portretschilderen, pottenpakken, lingerie party, gitaar leren spelen. Omdat je de link kort kunt maken, maar wel aansprekend, worden mensen nieuwsgierig en zijn ze bereid om te gaan kijken. 

Voor het goede doel, Het Anna's Huis in Zaandam, hebben we een actie opgezet om meer deelnemers naar de hardloopwedstrijd te krijgen. Het resultaat is 100 extra deelnemers en € 500,- 
voor het goede doel.

Mail me om jouw ideeën te bespreken

Ons privacy beleid